ČEŠKOVÁ, Tereza. Učební úlohy rozvíjející kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy (Learning Tasks in Science Instruction Developing the Problem-Solving Competence). In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 157-170. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1168638, author = {Češková, Tereza}, address = {Brno}, booktitle = {Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům}, edition = {1.}, keywords = {learning task; problem learning task; problem-based learning; problem-solving competence}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6677-9}, pages = {157-170}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Učební úlohy rozvíjející kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1168638 AU - Češková, Tereza PY - 2013 TI - Učební úlohy rozvíjející kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066779 KW - learning task KW - problem learning task KW - problem-based learning KW - problem-solving competence N2 - Cílem této kapitoly je uvedení do problematiky týkající se učebních úloh rozvíjejících kompetenci k řešení problémů, neboť právě tyto úlohy dle našeho názoru vhodně reflektují požadavky spojené s kvalitou současného vzdělávání. Text je rozdělen do pěti podkapitol. Úvodní podkapitola zdůvodňuje výběr tématu, druhá podkapitola vymezuje základní pojmy, a to po linii problémová učební úloha - problem-based learning - kompetence k řešení problémů. Ve třetí podkapitole jsou shrnuty některé základní výzkumné poznatky týkající se tématu a vyzdviženy určité dílčí, pro práci relevantní výsledky. Čtvrtá podkapitola představuje přípravnou fázi metodologických postupů, pomocí kterých je problematika zkoumána. Kapitola je shrnuta v závěru. ER -
ČEŠKOVÁ, Tereza. Učební úlohy rozvíjející kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy (Learning Tasks in Science Instruction Developing the Problem-Solving Competence). In \textit{Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k~výsledkům}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p.~157-170. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN~978-80-210-6677-9.
|