ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ, Markéta. Způsoby hodnocení dětského výtvarného projevu v předškolním vzdělávání - poster. In Lukáš Círus. Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2013, s. 585-589, 4 s. ISBN 978-80-7414-602-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Způsoby hodnocení dětského výtvarného projevu v předškolním vzdělávání - poster
Název anglicky Childrens art expression assessment ways in preschool education - poster
Autoři ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ, Markéta.
Vydání Ústí nad Labem, Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV, od s. 585-589, 4 s. 2013.
Nakladatel Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7414-602-2
Klíčová slova česky dětský výtvarný projev způsoby hodnocení předškolní vzdělávání výtvarná výchova
Klíčová slova anglicky childrens art expression ways of assessment preschool education art education
Změnil Změnila: Mgr. Markéta Švrčková Nedevová, učo 78089. Změněno: 4. 4. 2014 14:07.
Anotace
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání umožňuje učitelům rozhodovat o tom, jaké pojetí výtvarné výchovy budou zastávat a jaké přitom budou volit metody výuky i způsoby hodnocení. Náš výzkum si z této problematiky klade za cíl zjistit právě to, jaké způsoby hodnocení uplatňují učitelé mateřských škol v současné praxi, jak přitom postupují, jaká kritéria uplatňují, s jakými hodnotami k dětem přicházejí. Výzkum je zatím v přípravné fázi, design výzkumu je proto nastíněn v budoucím čase. Pomocí kvalitativní metodologie, konkrétně případovými studiemi, budeme podrobně analyzovat způsoby hodnocení.
Anotace anglicky
Framework educational program for preschool education allows teachers to decide what approach to art education will play and what will yet choose teaching methods and evaluation methods.
Návaznosti
MUNI/A/0706/2012, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 9. 2024 07:29