VOJTOVÁ, Věra. Diagnostika jako zdroj informací pro intervenci 3P. In Věra VOJTOVÁ, a Marie PAVLOVSKÁ. Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů. 1. vyd. Brno: MuniPress. s. 87 - 100. ISBN 978-80-210-6518-5. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diagnostika jako zdroj informací pro intervenci 3P.
Název česky Diagnostika jako zdroj informací pro intervenci 3P.
Název anglicky Assessment as a Resource for 3P Intervention
Autoři VOJTOVÁ, Věra.
Vydání 1. vyd. Brno, Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů. od s. 87 - 100, 14 s. 2013.
Nakladatel MuniPress
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6518-5
Klíčová slova česky prevence; intervence; speciálně pedagogická diagnostika; pozorování; analýza dokumentace; strukturované hodnocení; diagnostická škála; výzkum.
Klíčová slova anglicky prevention; intervention; special educational assessment; structured assessment; scale for assessment; research.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 24. 3. 2014 19:47.
Anotace
Speciálněpedagogická diagnostika je základem dobré intervence. Její validita souvisí s konkretizací údajů ve vazbě na indiviuální biografické i sociální příležitosti, zkušenosti i perspektivu daného dítěte. V kapitole představujeme rámec speciálněpedagogické diagnostiky vytvořený a ověřený v našim výzkumem.
Anotace anglicky
Special educational assessment is the foundation of good diagnostic interventions. Its validity is related to data specification in relation to individual biographical and social opportunities, experience and perspective of the child. The chapter presents the framework of special educational assessment created and verified in our research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 12:09