VOJTOVÁ, Věra and Marie PAVLOVSKÁ. Případové studie speciálněpedagogické intervence s využitím dramatické výchovy. In Vojtová, V.; Pavlovská, M. Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů k dětem v riziku poruch chování. 1st ed. Brno: MuniPress, 2013, p. 101 - 108. ISBN 978-80-210-6518-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Případové studie speciálněpedagogické intervence s využitím dramatické výchovy.
Name in Czech Případové studie speciálněpedagogické intervence s využitím dramatické výchovy.
Authors VOJTOVÁ, Věra and Marie PAVLOVSKÁ.
Edition 1. vyd. Brno, Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů k dětem v riziku poruch chování, p. 101 - 108, 8 pp. 2013.
Publisher MuniPress
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-6518-5
Keywords (in Czech) Výzkum; ústavní výchova; diagnostika; intervence; sociální; emocionální; kognitivní oblast; dovednost; kompetence.
Keywords in English Research; residentila care; assessment; intervetion; social, emotional; cognitive domain; ability; competence.
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Changed: 24/3/2014 19:54.
Abstract
V kapitole prezentujeme na příkladech dvou případových studií aplikaci metodologie vytvořené a ověřené výzkumem v praxi institucionální výchovy.
Abstract (in English)
The chapter presents by an example of two case studies, application of methodology developed and tested in practice of residential care.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 15/10/2024 22:55