VOJTOVÁ, Věra a Nikola KRÁSNÁ. Intervence dramatickou výchovou pro podporu strategií zvládání. In Věra Vojtová, Marie Pavlovská. Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů. 1. vyd. Brno: MuniPress, 2013, s. 109 - 116. ISBN 978-80-210-6518-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intervence dramatickou výchovou pro podporu strategií zvládání.
Název česky Intervence dramatickou výchovou pro podporu strategií zvládání.
Název anglicky Drama education for coping strategies
Autoři VOJTOVÁ, Věra a Nikola KRÁSNÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů. od s. 109 - 116, 8 s. 2013.
Nakladatel MuniPress
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6518-5
Klíčová slova česky Dramatická výchova; intervence; výzkum; strategie zvládání; nízkoprahové centrum pro děti a mládež; riziko poruchy chování; problémové chování; kognitivní kompetence; sociální kompetence; emocionální kompetence.
Klíčová slova anglicky Drama education; intervention; research; coping competences; low-threshold facilities for children and youth behavioral disorder risk; challenging behavioral; cognitive competencies; social competencies; emotional competencies.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 24. 3. 2014 19:50.
Anotace
V kapitole představujeme na vybraných výstupech z výzkumu příklady aplikace intervence s využitím dramatické výchovy v praxi nízkoprahového zařízení. Ilustrujme zde intervenční potenciál dramatických etud a her pro posilování strategií zvládání u dětí s problémy v chování.
Anotace anglicky
The chapter presents by the selected outputs from research examples of the application of intervention with drama techniques in the practice of the low-threshold facilities for children. We illustrate the intervention potencial of drama etudes and games for strenghten coping competences on children with challenging behavioral.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 04:25