BRYCHOVÁ, Alice. Ergebnisse zur Textsorte „Notizen“ in der Grundschule. Online. In Der Einfluss der Mehrsprachigkeit auf die Schreibkompetenz. 2013, [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ergebnisse zur Textsorte „Notizen“ in der Grundschule
Název česky Výsledky analýzy k druhu textu "vzkaz" na základní škole
Název anglicky Results for the text type "notes" in elementary school
Autoři BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání Der Einfluss der Mehrsprachigkeit auf die Schreibkompetenz, 2013.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00066986
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky psaní vzkazu; textová kompetence na základní škole
Klíčová slova anglicky writing of "notes"; text competence in elementary school
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 10. 3. 2014 22:01.
Anotace
Im Beitrag werden die ersten Ergebnisse der Analyse der Textsorte Notiz präsentiert und somit die ersten Informationen zur Beantwortung der Froschungsfragen des Projektes GAP407/11/0321.
Anotace česky
V tomto článku jsou prezentovány první výsledky analýzy typu textu vzkaz , a tak jsou formulovány první informace a odpovědi na výzkumné otázky projektu GAP407/11/0321.
Anotace anglicky
This article presents the first results of the analysis of the type of text message, and are thus formulated the first informations and answers to the research questions of the project GAP407/11/0321.
Návaznosti
GAP407/11/0321, projekt VaVNázev: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
Investor: Grantová agentura ČR, Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 11:31