JANÍKOVÁ, Věra. Ergebnisse zur Textsortenanalyse Einladung in der Grundschule. In Der Einfluss der Mehrsprachigkeit auf die Schreibkompetenz. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ergebnisse zur Textsortenanalyse Einladung in der Grundschule
Název česky Výsledky analýzy typu textu pozvánka na základní škole
Název anglicky The results of the analysis of the texttype invitation in elementary school
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Der Einfluss der Mehrsprachigkeit auf die Schreibkompetenz, 2013.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00066989
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky mnohojazyčnost; textová kompetence; analýza
Klíčová slova anglicky multilingualism; text competence; analysis
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 11. 3. 2014 10:25.
Anotace
Im Beitrag wurden Teilergebnisse einer empirischen Untersuchung zur Ermittlung der mehrsprachigen Schreibkompetenz an der Textsorte Einladung bei tschechischen Schüler/-innen, die Tschechisch als L1, Englisch als L2 und Deutsch als L3 lernen, präsentiert. Die Studie entstand im Rahmen des Forschungsprojekts Mehrsprachigkeit in der tschechischen Schulen am Beispiel Deutsch nach Englisch“ (GAP407/11/0321).
Anotace česky
V příspěvku byly prezentovány dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na zkoumání mnohojazyčné textové kompetence u žáků na českých školách, kteří se učí češtině jako mateřskému jazyku L1, angličtině jako prvnímu cizímu jazyku L2 a němčině jako druhému cizímu jazyku L3. Analyzován byl typ textu pozvánka. Studie vznikla v rámci výzkumného projektu Mnohojazyčnost v české škole na příkladu němčiny po angličtině (GAP407/11/0321).
Anotace anglicky
The paper presented partial results of an empirical study to research of the multilingual writing skills on the type of text invitation for Czech pupils, they are learning Czech as L1, English as L2 and German as L3. The study was a part of the research project Multilingualism in the Czech schools using the example of German after English (GAP407/11/0321.
Návaznosti
GAP407/11/0321, projekt VaVNázev: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
Investor: Grantová agentura ČR, Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:31