Ergebnisse zur Textsortenanalyse Einladung in der Grundschule
JANÍKOVÁ, Věra. Ergebnisse zur Textsortenanalyse Einladung in der Grundschule. In Der Einfluss der Mehrsprachigkeit auf die Schreibkompetenz. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Ergebnisse zur Textsortenanalyse Einladung in der Grundschule |
Název česky | Výsledky analýzy typu textu pozvánka na základní škole |
Název anglicky | The results of the analysis of the texttype invitation in elementary school |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Der Einfluss der Mehrsprachigkeit auf die Schreibkompetenz, 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/13:00066989 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | mnohojazyčnost; textová kompetence; analýza |
Klíčová slova anglicky | multilingualism; text competence; analysis |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 11. 3. 2014 10:25. |
Anotace |
---|
Im Beitrag wurden Teilergebnisse einer empirischen Untersuchung zur Ermittlung der mehrsprachigen Schreibkompetenz an der Textsorte Einladung bei tschechischen Schüler/-innen, die Tschechisch als L1, Englisch als L2 und Deutsch als L3 lernen, präsentiert. Die Studie entstand im Rahmen des Forschungsprojekts Mehrsprachigkeit in der tschechischen Schulen am Beispiel Deutsch nach Englisch“ (GAP407/11/0321). |
Anotace česky |
---|
V příspěvku byly prezentovány dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na zkoumání mnohojazyčné textové kompetence u žáků na českých školách, kteří se učí češtině jako mateřskému jazyku L1, angličtině jako prvnímu cizímu jazyku L2 a němčině jako druhému cizímu jazyku L3. Analyzován byl typ textu pozvánka. Studie vznikla v rámci výzkumného projektu Mnohojazyčnost v české škole na příkladu němčiny po angličtině (GAP407/11/0321). |
Anotace anglicky |
---|
The paper presented partial results of an empirical study to research of the multilingual writing skills on the type of text invitation for Czech pupils, they are learning Czech as L1, English as L2 and German as L3. The study was a part of the research project Multilingualism in the Czech schools using the example of German after English (GAP407/11/0321. |
Návaznosti | |
---|---|
GAP407/11/0321, projekt VaV | Název: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině |
Investor: Grantová agentura ČR, Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině |
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:31