VOLEK, Jaromír. Obraz prezidentských voleb v mediálním rámu a role výzkumů volebních preferencí. In Mediální­ reflexe. Telč, RRTV. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obraz prezidentských voleb v mediálním rámu a role výzkumů volebních preferencí
Název anglicky Media representation of the presidential elections and the role of public opinon research
Autoři VOLEK, Jaromír (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Mediální­ reflexe. Telč, RRTV, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/13:00072650
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky media representation presidential elections public opinon research
Změnil Změnil: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D., učo 2443. Změněno: 15. 4. 2014 16:15.
Anotace
Příspěvek se zabýval problematikou prezentace výzkumů veřejného mínění v českých médiích.
Anotace anglicky
Lecture focused on the role of media presentation of public opinion reserach in the pre-election campaign
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 19:35