OPATŘILOVÁ, Dagmar. Grafomotorika a psaní u žáků s tělesným postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. Elportál. ISBN 978-80-210-6769-1. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Grafomotorika a psaní u žáků s tělesným postižením
Název anglicky Graphomotorics and writing of children with physical disability
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar.
Vydání 1. vyd. Brno, Elportál, 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW url html epub
ISBN 978-80-210-6769-1
ISSN 1802-128X
Klíčová slova česky žák s tělesným postižením; grafomotorika; náhradní způsoby psaní; kompenzační pomůcky; speciálněpedagogická podpora
Klíčová slova anglicky Pupil with physical disability; Graphomotorics; Alternative writing ways; Compensatory aid; Special educational support
Štítky elportál
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Drábková, učo 74369. Změněno: 1. 7. 2015 12:01.
Anotace
Výuková publikace Grafomotorika a psaní u žáků s tělesným postižením je určena studentům oboru somatopedie (PdF:SP7BK_RMO, SP_RMO Reedukace mozkové obrny) a klade si za cíl sumarizovat a vysvětlit základní pojmy sledované problematiky, popsat speciální didaktiky a metodiky při nácviku a rozvoji grafomotoriky a psaní u cílové skupiny, dále pak prezentovat možné intervence a kompenzace. Studijní pomůcka by měla usnadnit orientaci v daném okruhu problémů, pomoci studentům a speciálním pedagogům řešit obtíže při speciálněpedagogické diagnostice a následné intervenci v oblasti grafomotoriky a psaní.
Anotace anglicky
The electronic publication is designed for the students of Somatopedia. The aim of the publication is to summarized and defined the basic terms of Somatopedia and also to describe unique didactics and methods of graphomotorics training, graphomotorics development and writing in target audience. Furthermore it presents possible interventions and compensatory aids. Study materials should facilitate the orientation in the mentioned issue and help students and special educators with problem solving in the area of special educational diagnostics and subsequent intervention in graphomotorics and writing.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 18:39