C 2013

Faktory úspěchu

ODEHNALOVÁ, Pavla

Basic information

Original name

Faktory úspěchu

Name in Czech

Faktory úspěchu

Name (in English)

Factors of succes

Edition

1. vyd. Brno, Rozvoj malých a středních podniků v příhraničních oblastech, p. 61-71, 11 pp. Rozvoj malých a středních podniků v příhraničních oblastech, 2013

Publisher

Masarykova univerzita a FH Wien WKW

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-210-6656-4

Keywords in English

factors of succes; strategies; demand; competition

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 28/3/2014 13:03, Mgr. Daniela Marcollová

Abstract

V originále

Kapitola popisuje faktory úspěchu stavebních podniků v České republice. Jedná se zejména o popis strategií, potávky, konkurenční situace na trhu a další interní faktory úspěchu zkoumaných podniků.

In English

Chapter describes the factors of success of construction enterprises in the Czech republic. It is concerned on the used strategies, demand, competition and others internal factors of success.

Links

M00200, interní kód MU
Name: Rozvoj malých a středních podniků v příhraničních oblastech (Acronym: malé a střední podniky)
Investor: Office of the Government of Lower Austria, 1. Socio-economic development, tourism and know how transfer