Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1174099, author = {Vejrychová, Radka and Svátková, Barbora and Remsová, Lenka and Stehlíková Babyrádová, Hana and Pavlovská, Marie and Kurowski, Martina and Buchta, Jan}, address = {Brno}, edition = {1}, editor = {Mgr. Radka Vejrychová}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6653-3}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Multikulturní výchova cestou výtvarné a dramatické dílny}, url = {http://www.ped.muni.cz/kvv/cz/napady-pro-ucitele/publikace}, year = {2013} }
TY - GEN ID - 1174099 AU - Vejrychová, Radka - Svátková, Barbora - Remsová, Lenka - Stehlíková Babyrádová, Hana - Pavlovská, Marie - Kurowski, Martina - Buchta, Jan PY - 2013 TI - Multikulturní výchova cestou výtvarné a dramatické dílny PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066533 UR - http://www.ped.muni.cz/kvv/cz/napady-pro-ucitele/publikace N2 - Publikace je výsledkem projektového záměru, který probíhal během roku 2013 díky finanční podpoře MŠMT a čtenáře zve k diskuzi o možnostech pedagogických přístupů při realizaci průřezového tématu multikulturní výchovy, které se objevuje v nové koncepci vzdělávání. Autoři publikace spatřují významný potenciál pro realizaci multikulturních témat v dramatické výchově a výtvarné výchově, a to zejména prostřednictvím příběhu. Ten se ve spojení s dramatickými a výtvarnými technikami může stát silným pedagogickým nástrojem vedoucím k prolomení zažitého jednání žáků. Publikace je podporou pro pedagogy k využití strukturované dramatické hry jako způsobu učení. Také představuje možnost multikulturní výchovy v žitém prostoru, ve kterém in situ navazujeme na příběh místa a jeho genius loci. Autoři publikace využívají při tvorbě uměleckých dílen transkulturní přístup. ER -
VEJRYCHOVÁ, Radka, Barbora SVÁTKOVÁ, Lenka REMSOVÁ, Hana STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Marie PAVLOVSKÁ, Martina KUROWSKI a Jan BUCHTA. \textit{Multikulturní výchova cestou výtvarné a dramatické dílny}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 113 s. ISBN~978-80-210-6653-3.
|