Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1179745, author = {Trnová, Eva}, address = {Brno}, booktitle = {Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů}, edition = {první}, editor = {Jiřina Novotná}, keywords = {Developmental disproportions; educational methods; education of gifted students}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6724-0}, pages = {83-91}, publisher = {Masarykova Univerzita}, title = {Jak reagovat na vývojové disproporce nadaných žáků v přírodovědné výuce}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1179745 AU - Trnová, Eva PY - 2013 TI - Jak reagovat na vývojové disproporce nadaných žáků v přírodovědné výuce PB - Masarykova Univerzita CY - Brno SN - 9788021067240 KW - Developmental disproportions KW - educational methods KW - education of gifted students N2 - Problematika vzdělávání nadaných žáků je velmi obsáhlá. Jednou z důležitých oblastí jsou disproporce v jejich vývoji, které mohou velmi významně ovlivnit jejich edukační proces. Inovace výuky směřující k vzdělávání nadaných nebude úspěšná, pokud učitelé nebudou tato specifika znát a reagovat na ně. Prezentujeme přehled možných disproporcí ve vývoji nadaných žáků. U jednotlivých disproporcí je uvedeno, jak mohou ovlivnit vzdělávání těchto žáků a jak by na ně měli učitelé reagovat, aby co nejvíce eliminovali negativní dopad na rozvoj nadaného žáka s vývojovou disproporcí. ER -
TRNOVÁ, Eva. Jak reagovat na vývojové disproporce nadaných žáků v přírodovědné výuce. In Jiřina Novotná. \textit{Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů}. první. Brno: Masarykova Univerzita. s.~83-91. ISBN~978-80-210-6724-0. 2013.
|