2014
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“
VLČKOVÁ, Kateřina, Jan MAREŠ a Kateřina LOJDOVÁZákladní údaje
Originální název
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“
Název anglicky
Mixed Methods Design in Educational Research: An Example of Project "Power in the Classes Taught by Student Teachers"
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí) a Kateřina LOJDOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Odborný seminář Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze: Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“ 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00073598
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
smíšený výzkum; moc ve školní třídě; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum
Klíčová slova anglicky
mixed method design; power in the classes; qualitative research; quantitative research
Změněno: 28. 4. 2014 12:29, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Prezentace se zabývala smíšeným designem v pedagogickém výzkumu na konkrétním příkladu projektu GA ČR „Moc ve školních třídách studentů učitelství“. Zaměřili jsme se na koncept moci, jeho adaptaci na prostředí školní třídy, design výzkumu – jeho kvalitativní a kvantitativní část s nastíněním výsledků a diskusi k metodologickému postupu.
Anglicky
The presentation focused on mixed methods design in educational research with an example of a project GA CR "Power in the Classes of Student Teachers". It focused on the concept of power, its adaptation for the school conditions, research design and its qualitative and quantitative parts with preliminary outcomes, and discussion of methodological approaches.
Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaV |
|