PŘIPRAVENOST ŠKOLY A UMĚNÍ KONZULTOVAT – ZÁKLAD ÚSPĚŠNÉHO MENTORINGU
LAZAROVÁ, Bohumíra a Karolína SMEJKALOVÁ. PŘIPRAVENOST ŠKOLY A UMĚNÍ KONZULTOVAT – ZÁKLAD ÚSPĚŠNÉHO MENTORINGU. In Úspěch pro každého žáka. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | PŘIPRAVENOST ŠKOLY A UMĚNÍ KONZULTOVAT – ZÁKLAD ÚSPĚŠNÉHO MENTORINGU |
Název anglicky | School prepared for mentoring and the art of consulations |
Autoři | LAZAROVÁ, Bohumíra a Karolína SMEJKALOVÁ. |
Vydání | Úspěch pro každého žáka, 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | mentoring; konzultace; učitelé; inkluze |
Klíčová slova anglicky | mentoring; consultations; teachers; inclusion |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 22. 5. 2014 10:06. |
Anotace |
---|
Příspěvek je zaměřen na začátky mentoringu v českých školách,které čelí zvyšující se diverzitě žáků. Druhá část příspěvku je zaměřena na efektivitu konzultací školních specialistů. |
Anotace anglicky |
---|
The paper is focused on the beginning of mentoring in Czech schools. The second part of the paper is devoted to the efficiency of school consultations given by school experts. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU | Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace |
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 16. 8. 2022 21:14