LAZAROVÁ, Bohumíra a Karolína SMEJKALOVÁ. PŘIPRAVENOST ŠKOLY A UMĚNÍ KONZULTOVAT – ZÁKLAD ÚSPĚŠNÉHO MENTORINGU. In Úspěch pro každého žáka. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název PŘIPRAVENOST ŠKOLY A UMĚNÍ KONZULTOVAT – ZÁKLAD ÚSPĚŠNÉHO MENTORINGU
Název anglicky School prepared for mentoring and the art of consulations
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra a Karolína SMEJKALOVÁ.
Vydání Úspěch pro každého žáka, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky mentoring; konzultace; učitelé; inkluze
Klíčová slova anglicky mentoring; consultations; teachers; inclusion
Změnil Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 22. 5. 2014 10:06.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na začátky mentoringu v českých školách,které čelí zvyšující se diverzitě žáků. Druhá část příspěvku je zaměřena na efektivitu konzultací školních specialistů.
Anotace anglicky
The paper is focused on the beginning of mentoring in Czech schools. The second part of the paper is devoted to the efficiency of school consultations given by school experts.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 16. 8. 2022 21:14