VÁCLAVÍK, Antonín. Prezentačně-hodnotící předmětové portfolio v 7. ročníku ZŠ: případová studie. Brno: Masarykova univerzita. 228 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 34. ISBN 978-80-210-6822-3. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-6822-2014. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Prezentačně-hodnotící předmětové portfolio v 7. ročníku ZŠ: případová studie
Název anglicky Presentation-assessment subject portfolio in the 7th grade of primary school: a case study
Autoři VÁCLAVÍK, Antonín.
Vydání Brno, 228 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 34, 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6822-3
Doi 10.5817/CZ.MUNI.M210-6822-2014
Klíčová slova česky portfolio; hodnocení; sebehodnocení; sebeprezentace; autentické hodnocení; metoda hodnocení; kritéria hodnocení; reflexe
Klíčová slova anglicky portfolio; assessment; self-assessment; self-presentation; authentic assessment; assessment method; criteria of assessment; reflection
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Bibliografie 244 záznamů
Změnil Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 24. 2. 2015 16:29.
Anotace
Monografie se zabývá tématem žákovského portfolia. V teoretické části je objasněn konceptuální rámec případové studie. Obsahuje teoretické pohledy na portfolio, základní přístupy k němu a zdůrazňuje témata, která budou základem pro analýzy dat. Definuje výzkumný problém a přínos prací tohoto typu. V empirické části je analyzována metodologie případové studie, jejímž cílem je deskripce práce s portfoliem ve vybraném případu. V rámci empirické části jsou interpretována data tak, aby osvětlila zkoumaný fenomén pro další intenzivnější šetření, nabídla vhled do dalších podobných případů a poskytla inspiraci a zdroje pro další výzkum.
Anotace anglicky
The monograph focuses on the topic of pupil portfolio. The theoretical part summarizes the conceptual framework for the case study. It includes theoretical perspectives on the portfolio and emphasizes topics that form the basis for data analysis. It defines the research problem and explains benefits of this type of studies. In the empirical part, the methodology of case studies focuses on the description of work with a portfolio in a chosen case. Data is interpreted to explain the phenomenon for more intensive research, to provide insight into other similar cases and to offer inspiration and resources for further research.
Návaznosti
MUNI/A/0706/2012, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 10:33