VOJTOVÁ, Věra. Assessment and Adaptation of Curricula in Relation to Children with Intellectual Disabilities. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Assessment and Adaptation of Curricula in Relation to Children with Intellectual Disabilities
Název česky Diagnostika a adaptace kurikula pro vzdělávání dětí s mentálním postižením
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Norsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00075622
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Diagnostika; děti s mentálním postižením; mezinárodní srovnání; osnovy; výuka; učení; speciální vzdělávací potřeby.
Klíčová slova anglicky Assessment; children with intellectual disabilities; international perspective;curricula;teaching;learning;special educational need.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 27. 3. 2015 08:46.
Anotace
Assessment and Adaptation of Curricula in Relation to Children with Intellectual Disabilities was the main focuse of the disscusion. International perspective and experience was the main resource for sharing the proposal of the group to use the same curricula for all children as the frame for teaching and learning children with special educational need.
Anotace česky
Diagnostika a adaptace osnov u dětí s mentálním postižením byly hlavním tématem odborné diskuze. Mezinárodní srovnání a zkušenosti z praxe škol byly základní platformou pro společný výstup skupiny a návrh dalšího řešení: využívat shodné osnovy pro výuku a učení všech dětí.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:56