VITURKA, Milan and Vilém PAŘIL. Socioekonomické dopady rekonstrukce a případného zkapacitnění páteřních silnic II. třídy v regionu soudržnosti Jihovýchod (Reconstruction and socioeconomic impact of any increase in the capacity of backbone roads of the second classes in the cohesion region South-East). Brno: Regionální rada regionu soudržnosti Jihovýchod, 2013, 59 pp. Analýza strategií krajů 2014-2020.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Socioekonomické dopady rekonstrukce a případného zkapacitnění páteřních silnic II. třídy v regionu soudržnosti Jihovýchod
Name (in English) Reconstruction and socioeconomic impact of any increase in the capacity of backbone roads of the second classes in the cohesion region South-East
Authors VITURKA, Milan (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Vilém PAŘIL (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition Brno, 59 pp. Analýza strategií krajů 2014-2020. 2013.
Publisher Regionální rada regionu soudržnosti Jihovýchod
Other information
Original language Czech
Type of outcome Special-purpose publication
Field of Study 50700 5.7 Social and economic geography
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/13:00075689
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech) rekonstrukce - účelnost - dopravní plánování
Keywords in English reconstruction - effectiveness - transport planning
Changed by Changed by: prof. RNDr. Milan Viturka, CSc., učo 1596. Changed: 15/11/2019 09:33.
Abstract
Výzkumná studie se zabývá hodnocením účelnosti rekonstrukce páteřních silnic II. tídy regionu Jihovýchod na základě originální metodiky - kritéria relevance, užitečnosti, integrace, stimulace a udržitelnsoti. Praktickým výsledkem je stanovení odpovídajících priorit rekonstrukce vybrané sítě silnic.
Abstract (in English)
Research study deals with the evaluation of the effectiveness of the reconstruction of the most important roads of the II. class of the region South-East on the basis of the original methodology - the criteria of relevance, usefulness, integration, stimulation and sustainability. The practical result is defining of appropriate priorities for reconstruction.
PrintDisplayed: 10/6/2024 01:30