Detailed Information on Publication Record
2014
Časové souvislosti efektivního učení ze strany rodičů a jejich dětí
KRPOUN, ZdeněkBasic information
Original name
Časové souvislosti efektivního učení ze strany rodičů a jejich dětí
Name in Czech
Časové souvislosti efektivního učení ze strany rodičů a jejich dětí
Name (in English)
Time perspective and effective education in the context of parents and their children
Authors
Edition
Cyklus přednášek efektivního učení, Gymnázium Třebíč, 2014
Other information
Type of outcome
Vyžádané přednášky
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords (in Czech)
časová perspektiva; efektivní učení; rodinné zázemí
Keywords in English
time perspective; effective education; family background
Změněno: 25/4/2019 21:29, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Daný příspěvek se zabývá vztahem mezi časovou perspektivou a efektivní vzděláváním.Hlavní důraz je kladen na rodinné zázemí a vztahem mezi rodiči a jejich dětmi. Nedávno zveřejněné výzkumy ukázaly, že určité faktory časové perspektivy představují zásadní aspekt efektivního učení. Přesněji řečeno, čím více se rodiče starat o budoucí důsledky svého jednání (fin. rozvaha, životní styl atd.), tím více jejich dětem záleží na studijních výsledcích a důsledcích jejich způsobu zvládání školních těžkostí.
In Czech
Daný příspěvek se zabývá vztahem mezi časovou perspektivou a efektivní vzděláváním.Hlavní důraz je kladen na rodinné zázemí a vztahem mezi rodiči a jejich dětmi. Nedávno zveřejněné výzkumy ukázaly, že určité faktory časové perspektivy představují zásadní aspekt efektivního učení. Přesněji řečeno, čím více se rodiče starat o budoucí důsledky svého jednání (fin. rozvaha, životní styl atd.), tím více jejich dětem záleží na studijních výsledcích a důsledcích jejich způsobu zvládání školních těžkostí.
In English
Given work deals with the relationship between time and efective education. The major emphasis is put on the family background and relationship between parents and their children. Recently published research have shown that certain time perspective factors represent crucial aspect of effective learning. More precisely, the more parents care about the future consequences, the more their children care about academic results and consequences of their coping with difficulties regarding school.