TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Development of Giftedness within PROFILES. In Bote, C., Rauch, F. Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers' Continuous Professional Development in Europe: Insights and Reflection on the PROFILES Project and other Projects funded by the European Commision. 1. vyd. Klagenfurt: Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria). s. 101-106. PROFILES 3. ISBN 978-3-9816683-1-5. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Development of Giftedness within PROFILES
Název česky Rozvoj nadání v PROFILES
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Klagenfurt, Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers' Continuous Professional Development in Europe: Insights and Reflection on the PROFILES Project and other Projects funded by the European Commision, od s. 101-106, 6 s. PROFILES 3, 2014.
Nakladatel Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00076132
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-9816683-1-5
Klíčová slova česky rozvoj; experimenty; nadání; PROFILES; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky development; experiments; giftedness; PROFILES; science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 21:44.
Anotace
This chapter presents our research results of development of gifted students in science by the use of inquiry-based science education (IBSE)within the project PROFILES. The core research method used in this study is design-based research. The IBSE components for gifted students are a very important part of teachers' continuous professional development. Our research outcomes have been created within the European project PROFILES, which supports science teachers in their use of IBSE.
Anotace česky
Tato kapitola prezentuje výzkumné výstupy věnované vývoji nadání žáků s využitím inguiry-based přírodovědného vzdělávání (IBSE). Hlavní výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. IBSE komponenty pro nadané žáky jsou významnou složkou celoživotního profesního rozvoje učitelů. Naše výzkumné výsledky byly vytvořeny v rámci Evropského projektu PROFILES, který je zaměřen na podporu přírodovědných učitelů ve využití IBSE.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 12:56