TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Development of the Creativity of Gifted Students in Science Education in the Czech Republic. In The 13th APFG Conference on Giftedness. Beijing. China. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Development of the Creativity of Gifted Students in Science Education in the Czech Republic
Název česky Rozvoj kreativity nadaných žáků v přírodovědném vzdělávání v České republice
Autoři TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA.
Vydání The 13th APFG Conference on Giftedness. Beijing. China. 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Čína
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky tvořivost; rozvoj; nadaní žáci; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky creativity; development; gifted students; science education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 12. 8. 2014 14:16.
Anotace
Creativity plays a very important role in the education of gifted students. Our study is concerned with the issue of how to develop creativity of students in science education. We used design-based research as a main research method. We present our research findings concerning the process how to develop creativity of gifted students in science education.
Anotace česky
Tvořivost hraje velmi významnou roli ve vzdělávání nadaných žáků. Naše studie se zabývá problémem jek rozvíjet tvořivost nadaných žáků. Použili jsem konstrukční výzkum jako hlavní výzkumnou metodu. Prezentujeme výzkumné výstupy týkající se procesu rozvoje tvořivosti nadaných žáků v přírodovědném vzdělávání.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:13