2011
Negativnata kampanija kato sredstvo za srivane na imidža na političeskija protivnik
KREJČOVÁ, ElenaBasic information
Original name
Negativnata kampanija kato sredstvo za srivane na imidža na političeskija protivnik
Name in Czech
Negativní kampaň jako prostředek pro boj s politickým protivníkem
Name (in English)
Negatove campaigning as a means of destroying the image of the political oponent
Authors
KREJČOVÁ, Elena (100 Bulgaria, guarantor, belonging to the institution)
Edition
1. vyd. Sofija, Ezik, moral, otgovornost. Sbornik v čest na 70-godišninata na profesor doktor na filologičeskite nauki Vasilka Radeva, p. 191-200, 10 pp. 2011
Publisher
Universitetsko izdatelstvo „Sv. Kliment Ochridski“, Centăr za analiz na političeskata i žurnalističeskata reč
Other information
Language
Bulgarian
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
60200 6.2 Languages and Literature
Country of publisher
Bulgaria
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14210/11:00076305
Organization unit
Faculty of Arts
ISBN
978-954-07-3187-2
Keywords (in Czech)
kontrastivní jazykové prostředky;publicistické frazémy
Keywords in English
contrastive linguistic means; Journalistic phrasemes
Tags
Tags
Reviewed
Changed: 14/11/2016 10:37, doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.
V originále
Tekstăt analizira ezikovite sredstva za izgraždane na negativnija obraz na političeskija protivnik.
In Czech
Studie analyzuje jazykové prostředky pro vytváření negativního obrazu politického oponenta.