MARTINKOVÁ, Nela. Prezidentskite izbori v Čechija prez 2013 g. - bilborodove i plakati. In Milanov, Vladislav. Mediite i politikata: filologičeski pročiti. Sofia: Paradigma. s. 59-74. ISBN 978-954-326-213-7. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Prezidentskite izbori v Čechija prez 2013 g. - bilborodove i plakati
Název anglicky Presidential election in the Czech Republic in 2013 - billboard and poster promotion
Autoři MARTINKOVÁ, Nela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Sofia, Mediite i politikata: filologičeski pročiti, od s. 59-74, 16 s. 2014.
Nakladatel Paradigma
Další údaje
Originální jazyk bulharština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/14:00076333
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-954-326-213-7
Klíčová slova anglicky presidential election; billboard; poster; campaign
Štítky RIV - zkontrolováno, rivok
Změnil Změnila: Mgr. Oxana Čmelíková, Ph.D., učo 39877. Změněno: 12. 3. 2015 22:37.
Anotace
Prez 2013 g. v Čechija se provedocha parvite obštonarodni preki izbori za prezident. V tjach bjacha izpolzvani marketingovite strategii, koito veče poznavame ot parlamentarnite izbori. Očevidno temite trjabvaše da badat adaptirani kam konteksta, zaštoto v tozi slučaj njamaše predstavjane na političeskite partii, a po-skoro predstavjane na ličnosti.
Anotace anglicky
In January 2013, historically first direct presidential election was held in the Czech Republic. In this election, marketing strategies that we already know from the parliamentary election were used. Obviously, they need to be adapted to the context since there was not a presentation of political parties, but rather a presentation of personalities.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:06