HAVEL, Jiří a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Maximum Expectation from Pupils - One of the Characteristic Features of Inclusion. In Jesus Garcia Laborda. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 141. Amsterodam: Elsevier Ltd. s. 331-336. ISSN 1877-0428. doi:10.1016/j.sbspro.2014.05.057. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Maximum Expectation from Pupils - One of the Characteristic Features of Inclusion
Název česky Maximum očekávání od žáků - jeden z charakteristických znaků inkluze
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Amsterodam, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 141, od s. 331-336, 6 s. 2014.
Nakladatel Elsevier Ltd
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Nizozemské království
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00076345
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1877-0428
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.057
UT WoS 000345351800055
Klíčová slova česky Primární vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; inkluze; maximum očekávání od žáků
Klíčová slova anglicky Primary education; special educational needs; inclusion; maximum expectation from pupils
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 3. 2015 10:09.
Anotace
We perceive communication, cooperation, application of differentiation and individualization, maximum expectation from pupils and respect among participants of education as characteristic features of inclusive education. In this paper we carry out qualitative and quantitative analysis of data gained from six selected indicators relating to the maximum expectation from pupils in the Czech primary schools, which we perceive as a necessary condition for inclusion. As a research tool we used the Czech version of the Framework for self-evaluation of conditions of education 2007 questionnaire from which we have selected criteria specifying the characteristics of cooperation and analysed them.
Anotace česky
Komunikaci, spolupráci, uplatňování diferenciace a individualizace, maximální očekávání od žáků a respekt mezi účastníky vzdělávání vnímáme jako hlavní rysy inkluzivního vzdělávání. V tomto článku jsme provedli kvalitativní a kvantitativní analýzu dat získaných z šesti vybraných ukazatelů, které se týkaly maximálního očekávání od žáků v českých základních školách. Jako výzkumný nástroj jsme použili českou verzi dotazníku Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání 2007, z nějž jsme vybrali kritéria upřesňující vlastnosti spolupráce a analyzovali je.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 10:02