Inkluze s podmínkou: poradenská podpora pro inkluzivní vzdělávání
LAZAROVÁ, Bohumíra, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ a Kateřina TRNKOVÁ. Inkluze s podmínkou: poradenská podpora pro inkluzivní vzdělávání. In Psychológia - škola - inklúzia, Bratislava, 4.-5. 9. 2014. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Inkluze s podmínkou: poradenská podpora pro inkluzivní vzdělávání |
Název anglicky | School inclusion with a condition: the counselling support for inclusive education |
Autoři | LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí), Milan POL (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | Psychológia - škola - inklúzia, Bratislava, 4.-5. 9. 2014, 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/14:00076355 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | inkluzivní vzdělávání; základní škola; diverzita žáků; školní psycholog |
Klíčová slova anglicky | inclusive education; basic school; diversity of pupils; school psychologist |
Štítky | rivok |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 21:04. |
Anotace |
---|
Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na zkoumání řízení škol směřujících k inkluzi. Autoři představuji kategorizovaná data ze dvou škol - případové studie - a zaměřují se na poskytování poradenské podpory učitelům a vedení škol. Pozornost je věnována vztahům školních psychologů s vedením škol, budování profesionálních vztahů s učiteli a také činnostem školních psychologů ve snahách o podporu inkluze ve škole. |
Anotace anglicky |
---|
The paper presents partial results of the research focused on the leadership of inclusive schools. The authors present data gained from two basic schools - case studies - and they focus on the school counselling. The attention is paid on the relation between school psychologists and school heads, on building professionals relations with teachers and also on the activities of school psychologists in their effort to support inclusive education in school. |
Návaznosti | |
---|---|
LG13051, projekt VaV | Název: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie |
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU | Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace |
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 03:41