PECINA, Pavel a Ivo SVOBODA. Vybrané otázky didaktik odborných technických předmětů: přístupy k vymezení a strukturaci didaktiky technických předmětů jako vědecké a studijní disciplíny. LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Mendelova univerzita v Brně, 2014, roč. 4, č. 1, s. 23-44. ISSN 1804-526X. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1197049, author = {Pecina, Pavel and Svoboda, Ivo}, article_number = {1}, keywords = {didactics didactics of technical subjects erudition and scholarshipeducation technical courses interdisciplinarity of didactics of technical subjects}, language = {cze}, issn = {1804-526X}, journal = {LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ}, title = {Vybrané otázky didaktik odborných technických předmětů: přístupy k vymezení a strukturaci didaktiky technických předmětů jako vědecké a studijní disciplíny}, volume = {4}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1197049 AU - Pecina, Pavel - Svoboda, Ivo PY - 2014 TI - Vybrané otázky didaktik odborných technických předmětů: přístupy k vymezení a strukturaci didaktiky technických předmětů jako vědecké a studijní disciplíny JF - LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ VL - 4 IS - 1 SP - 23-44 EP - 23-44 PB - Mendelova univerzita v Brně SN - 1804526X KW - didactics didactics of technical subjects erudition and scholarshipeducation technical courses interdisciplinarity of didactics of technical subjects N2 - Předložená přehledová studie si klade za cíl prezentaci výsledků práce a výzkumu autorů v oblasti vymezení a strukturace didaktiky technických předmětů se zaměřením na středoškolské technické vzdělávání. Globálním cílem je přispět do problematiky didaktiky technických předmětů v uvedené oblasti. Po vymezení řešeného problému se věnujeme aktuálnímu stavu daného problému, širším souvislostem dané problematiky a pojetí didaktiky technických předmětů s vyvozením vlastních závěrů a stanovisek. Výsledek může posloužit oborovým didaktikům technických i přírodovědných předmětů v této oblasti jako inspirace pro jejich práci. Může však posloužit i oborovým didaktikům jiných předmětů i studentům učitelství odborných předmětů a praktického vyučování pro střední odborné školy. Kritickou analýzou pramenů a výzkumy v této oblasti jsme dospěli k vlastním závěrům v oblasti vymezení této oborové didaktiky, které ve studii prezentujeme. ER -
PECINA, Pavel a Ivo SVOBODA. Vybrané otázky didaktik odborných technických předmětů: přístupy k vymezení a strukturaci didaktiky technických předmětů jako vědecké a studijní disciplíny. \textit{LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ}. Mendelova univerzita v Brně, 2014, roč.~4, č.~1, s.~23-44. ISSN~1804-526X.
|