STAUDKOVÁ, Hana. Využívání ICT v terciárním vzdělávání optikou výzkumů (ICT Usage in Tertiary Education from the Empirical Research Perspective). In XXII. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. "Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí", Olomouc. 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Využívání ICT v terciárním vzdělávání optikou výzkumů
Name (in English) ICT Usage in Tertiary Education from the Empirical Research Perspective
Authors STAUDKOVÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition XXII. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. "Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí", Olomouc, 2014.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí
RIV identification code RIV/00216224:14210/14:00076419
Organization unit Faculty of Arts
Keywords in English ICT in education; tertiary education; education technology
Tags rivok
Changed by Changed by: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Changed: 22/3/2015 22:21.
Abstract
Příspěvek se věnuje současným výzkumným nálezům, které se týkají využívání ICT při studiu v terciárním vzdělávání. Soustředí se především na výzkum proměn učení v souvislosti s využíváním digitálních technologií.
Abstract (in English)
This contribution deals with current research findings concerning the use of ICT in student´s studies in tertiary education. It focuses mainly on research of learning with the use of digital technologies.
Links
MUNI/A/0820/2013, interní kód MUName: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 30/4/2024 21:34