KNECHT, Petr. O krizi (teorie) kurikula a cestě jak z ní ven. 2014. 5 s. Studia paedagogica, 19(1), 161–165. ISSN 1803-7437.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název O krizi (teorie) kurikula a cestě jak z ní ven
Název česky O krizi (teorie) kurikula a cestě jak z ní ven
Název anglicky On the crisis of the curriculum (theory) and the way out of it
Autoři KNECHT, Petr.
Vydání 5 s. Studia paedagogica, 19(1), 161–165. 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1803-7437
Klíčová slova česky kurikulum; teorie kurikula; osnovy
Klíčová slova anglicky curriculum; curriculum theory;
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 3. 6. 2015 14:10.
Anotace
Příspěvek je recenzí knihy Dvořák, D. (2012). Od osnov ke standardům. Proměny kurikulární teorie a praxe. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta.
Anotace anglicky
The article is a book review of Dvořák, D. (2012). Od osnov ke standardům. Proměny kurikulární teorie a praxe. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2022 09:47