PECINA, Pavel. Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny. In 8.didaktická konferencia,zborník príspevkov. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitut v Dubnici nad Váhom, 2014, p. 127-131. ISBN 978-80-89732-01-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny
Name in Czech Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny
Authors PECINA, Pavel.
Edition Dubnica nad Váhom, 8.didaktická konferencia,zborník príspevkov, p. 127-131, 5 pp. 2014.
Publisher Dubnický technologický inštitut v Dubnici nad Váhom
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-89732-01-2
Keywords in English the current state of the topic, the concept of interdisciplinarity and practical didactic teaching, scholarship and erudition practical didactic teaching, didactic structuring of Practice.
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Changed: 15/9/2014 15:35.
Abstract
Předložená studie je věnována otázkám oborové didaktiky praktického vyučování pro střední odborné školy. V úvodní části příspěvku je definován cíl příspěvku, jsou vymezeny otázky, na které dále hledáme odpovědi, je shrnut aktuální stav řešení dané problematiky a je uvedena strukturace studie. Dále se věnujeme otázkám pojetí didaktiky praktického vyučování, interdisciplinaritě didaktiky praktického vyučování a strukturaci didaktiky praktického vyučování.
PrintDisplayed: 30/4/2024 20:48