u 2014

Recenze materiálu "První pomoc pro učitele středních škol (s využitím pro ZŠ - II.stupeň), metodická příručka do výuky"

REISSMANNOVÁ, Jitka

Basic information

Original name

Recenze materiálu "První pomoc pro učitele středních škol (s využitím pro ZŠ - II.stupeň), metodická příručka do výuky"

Name in Czech

Rezence materiálu "První pomoc pro učitele středních škol (s využitím pro ZŠ - II.stupeň), metodická příručka do výuky"

Name (in English)

Review: First aid for teacher of high schools (and basic school) - methodic book

Edition

1. vyd. Pardubice, 230 pp. 2014

Publisher

Centrum celoživotního vzdělávání Jezerka o.p.s.

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Účelové publikace

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-260-6334-6

Keywords (in Czech)

první pomoc; učitel

Keywords in English

first aid; teacher

Tags

Reviewed
Změněno: 23/3/2015 13:03, PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D.

Abstract

V originále

Etické a právní normy kladou poskytnutí první pomoci odedávna na přední místo mezi morální povinnosti každého člověka. Na znalosti v poskytování první pomoci bývá v současné době nahlíženo jako na součást všeobecného vzdělání. Metodika odráží moderní pojetí první pomoci. Jejím obsahem jsou nejnovější metody a postupy při jejím poskytování. Publikace pomáhá zorientovat se v problematice první pomoci a přispívá tak ke kvalitní výuce, při níž žáci - možní zachránci – získají nebo si upevní znalosti a dovednosti potřebné k její realizaci.

In English

Ethical and legal standards have always been providing first aid to the forefront the moral duty of every man. The knowledge of first aid is currently regarded as part of general education. This paper presents this methodology, which reflects the modern concept of first aid. The content are the latest methods and procedures for its provision. This publication will help orient in the problems of first aid and to quality education, in which pupils - potential rescuers - acquire or consolidate knowledge and skills necessary to realization of this.