Detailed Information on Publication Record
2014
Recenze materiálu "První pomoc pro učitele středních škol (s využitím pro ZŠ - II.stupeň), metodická příručka do výuky"
REISSMANNOVÁ, JitkaBasic information
Original name
Recenze materiálu "První pomoc pro učitele středních škol (s využitím pro ZŠ - II.stupeň), metodická příručka do výuky"
Name in Czech
Rezence materiálu "První pomoc pro učitele středních škol (s využitím pro ZŠ - II.stupeň), metodická příručka do výuky"
Name (in English)
Review: First aid for teacher of high schools (and basic school) - methodic book
Authors
Edition
1. vyd. Pardubice, 230 pp. 2014
Publisher
Centrum celoživotního vzdělávání Jezerka o.p.s.
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Účelové publikace
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-260-6334-6
Keywords (in Czech)
první pomoc; učitel
Keywords in English
first aid; teacher
Tags
Reviewed
Změněno: 23/3/2015 13:03, PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D.
V originále
Etické a právní normy kladou poskytnutí první pomoci odedávna na přední místo mezi morální povinnosti každého člověka. Na znalosti v poskytování první pomoci bývá v současné době nahlíženo jako na součást všeobecného vzdělání. Metodika odráží moderní pojetí první pomoci. Jejím obsahem jsou nejnovější metody a postupy při jejím poskytování. Publikace pomáhá zorientovat se v problematice první pomoci a přispívá tak ke kvalitní výuce, při níž žáci - možní zachránci – získají nebo si upevní znalosti a dovednosti potřebné k její realizaci.
In English
Ethical and legal standards have always been providing first aid to the forefront the moral duty of every man. The knowledge of first aid is currently regarded as part of general education. This paper presents this methodology, which reflects the modern concept of first aid. The content are the latest methods and procedures for its provision. This publication will help orient in the problems of first aid and to quality education, in which pupils - potential rescuers - acquire or consolidate knowledge and skills necessary to realization of this.