Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1200274, author = {Syslová, Zora}, article_location = {Krakow}, article_number = {druhý}, keywords = {intervention; inclusion; preschool education; early intervention}, language = {cze}, issn = {2353-7140}, journal = {Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna}, title = {Včasná intervence u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice.}, volume = {2/2013}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1200274 AU - Syslová, Zora PY - 2013 TI - Včasná intervence u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice. JF - Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna VL - 2/2013 IS - druhý SP - 65-72 EP - 65-72 PB - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej SN - 23537140 KW - intervention KW - inclusion KW - preschool education KW - early intervention N2 - Snahou současné vzdělávací politiky České republiky je vytvořit ve všech školách takové podmínky, které poskytnou všem dětem, žákům a studentům kvalitní vzdělávání nezávisle na jejich schopnostech, individuálních zvláštnostech, znevýhodnění nebo nadání (školský zákon). Stávající vzdělávací model, který jen pozvolna přijímá pro-inkluzívní opatření, však trpí závažnými organizačními, legislativními, personálními, ale i didakticko-metodickými nedostatky. Tyto nedostatky se snaží Česká republika řešit v tzv. Národním akčním plánu inkluzívního vzdělávání. Jeho aplikací do předškolního vzdělávání se zabýváme v následujícím textu se snahou přinést analytický pohled na současný stav a hledat možnosti jejího optimálního zajištění. ER -
SYSLOVÁ, Zora. Včasná intervence u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice. (Early Intervention for Children with Special Educational Needs in Czech Republic). \textit{Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna}. Krakow: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej, 2013, 2/2013, druhý, p.~65-72. ISSN~2353-7140.
|