LAZAROVÁ, Bohumíra, Kateřina TRNKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ a Milan POL. Akontabilita školních poradenských pracovišť? Z výzkumu inkluze ve školách. In Ďuričove dni, Trnava, 2.-3. október 2014. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Akontabilita školních poradenských pracovišť? Z výzkumu inkluze ve školách.
Název anglicky Accountability of school counselling centers? The research on inclusion in schools.
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Milan POL (203 Česká republika, domácí).
Vydání Ďuričove dni, Trnava, 2.-3. október 2014, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/14:00076716
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky školní poradenská pracoviště; akontabilita; školní psychologie
Klíčová slova anglicky school psychology; accountability; school counselling centers
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 20:39.
Anotace
Příspěvek pojednává o akontabilitě ve školním prostředí, diskutuje možnosti skládání účtů školních poradenských pracovišť a dokládá tyto snahy daty z výzkumu zaměřeného na inkluzi ve školním vzdělávání.
Anotace anglicky
The paper deals with the accountability in the school context, it offers s discussion on the accountability of school counselling centers. It is based on the data drawn from the research project focused on inclusion in schools.
Návaznosti
LG13051, projekt VaVNázev: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 16. 5. 2022 13:51