Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1202748, author = {Švaříček, Roman and Šeďová, Klára and Sedláček, Martin}, keywords = {dialogic teaching; feedback; action research}, language = {eng}, title = {Symposium o dialogickém vyučování}, url = {http://www.phil.muni.cz/plonedata/wupv/dokumenty/programme%20of%20symposium.pdf}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1202748 AU - Švaříček, Roman - Šeďová, Klára - Sedláček, Martin PY - 2014 TI - Symposium o dialogickém vyučování KW - dialogic teaching KW - feedback KW - action research UR - http://www.phil.muni.cz/plonedata/wupv/dokumenty/programme%20of%20symposium.pdf L2 - http://www.phil.muni.cz/plonedata/wupv/dokumenty/programme%20of%20symposium.pdf N2 - Dialog mezi učitelem a žáky je chápán jako možné lešení, neboť řeč je klíčovým zdrojem kognitivního rozvoje dítěte. Vzdělávání je potom nahlíženo jako dialogický proces, do nějž vyučující i žáci vnášejí určité významy a společně je reflektují a zpracovávají. To ale neznamená, že jakákoli komunikace mezi učitelem a žáky je chápána jako dialogická. Otevření dialogického prostoru je centrální pro rozvoj myšlení, kreativity a schopnosti učit se, neboť díky uvědomění si rozdílů a jinakosti se zvyšuje porozumění problému. Cílem sympozia je otevřít diskusní prostor mikropohledu na interakce ve školní třídě, které se odehrávají mezi učitelem a žáky, a především tomu, co bývá označováno jako dialogické vyučování. Zajímá nás, jaký potenciál skrývají jednotlivé komunikační interakce, jakou roli hraje učitel při vedení dialogicky pojatého vyučování a v neposlední řadě také to, jak zlepšit komunikaci na straně učitele. ER -
ŠVAŘÍČEK, Roman, Klára ŠEĎOVÁ and Martin SEDLÁČEK. \textit{Symposium o dialogickém vyučování (Symposium on Dialogic Teaching)}. 2014.
|