LAVIČKOVÁ, Hana. Jak podporují současné čítanky přímou práci žáků primární školy s uměleckým textem? (How support reading-books primary school pupils in direct work with literary text?). In Počáteční čtení: čtu a stávám se čtenářem (cesty propojení výzkumu a praxe). 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jak podporují současné čítanky přímou práci žáků primární školy s uměleckým textem?
Name in Czech Jak podporují současné čítanky přímou práci žáků primární školy s uměleckým textem?
Name (in English) How support reading-books primary school pupils in direct work with literary text?
Authors LAVIČKOVÁ, Hana.
Edition Počáteční čtení: čtu a stávám se čtenářem (cesty propojení výzkumu a praxe), 2014.
Other information
Type of outcome Presentations at conferences
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) čítanka, umělecký text, primární škola
Keywords in English reading-book, artistic text, primary school
Changed by Changed by: Mgr. Hana Lavičková, Ph.D., učo 173654. Changed: 19/2/2015 09:19.
PrintDisplayed: 12/10/2024 18:15