BEDŘICHOVÁ, Iva, Michal LUPAČ and Petr VLČEK. Psychomotorické pohybové aktivity zaměřené na rozvoj sociální oblasti dětí staršího školního věku. In Fórum pedagogické kinantropologie. 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Psychomotorické pohybové aktivity zaměřené na rozvoj sociální oblasti dětí staršího školního věku
Authors BEDŘICHOVÁ, Iva, Michal LUPAČ and Petr VLČEK.
Edition Fórum pedagogické kinantropologie, 2014.
Other information
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Changed by Changed by: doc. PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D., učo 346572. Changed: 16/2/2015 14:59.
Abstract
Příspěvek vznikl v rámci projektu Studentský vědecký asistent, který byl vyhlášen rektorátem Masarykovy univerzity. Zabývá psychomotorikou, tedy výchovou pohybem u dětí staršího školního věku. Zaměřuje se hlavně na oblast sociálních kompetencí a zkušeností. Úkolem v oblasti sociální je rozvoj sociálního chování člověka pomocí pohybu. Cílem těchto kompetencí je, aby dítě staršího školního věku dokázalo vnímat ostatní lidi, komunikovat s nimi, chápat je, respektovat, pomáhat a zvládat společné činnosti. Výsledkem projektu je představení metodického materiálu, který bude nabízet katalog her, zaměřujících se na rozvoj sociálních oblastí dítěte staršího školního věku.
Abstract (in Czech)
Příspěvek vznikl v rámci projektu Studentský vědecký asistent, který byl vyhlášen rektorátem Masarykovy univerzity. Zabývá psychomotorikou, tedy výchovou pohybem u dětí staršího školního věku. Zaměřuje se hlavně na oblast sociálních kompetencí a zkušeností. Úkolem v oblasti sociální je rozvoj sociálního chování člověka pomocí pohybu. Cílem těchto kompetencí je, aby dítě staršího školního věku dokázalo vnímat ostatní lidi, komunikovat s nimi, chápat je, respektovat, pomáhat a zvládat společné činnosti. Výsledkem projektu je představení metodického materiálu, který bude nabízet katalog her, zaměřujících se na rozvoj sociálních oblastí dítěte staršího školního věku.
PrintDisplayed: 19/8/2024 09:05