SUCHÁNEK, Petr a Maria KRÁLOVÁ. Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku. Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2014, roč. 3/2014, IV, s. 40-46. ISSN 1805-0603.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku
Název česky Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku
Název anglicky Model of influence customer satisfaction on company performance
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Maria KRÁLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Trendy v podnikání, Plzeň, ZČU v Plzni, 2014, 1805-0603.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/14:00077346
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky spokojenost zákazníka; kvalita produktu; výkonnost podniku
Klíčová slova anglicky customer satisfaction; product quality; company performance
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 11. 2. 2015 11:13.
Anotace
Článek se zabývá vztahem spokojenosti zákazníka a výkonností podniku. Výzkum, na kterém je článek postaven, je zaměřen na ty faktory spokojenosti zákazníka, které management podniku může ovlivnit (ať už přímo nebo nepřímo). Cílem článku je najít faktory spokojenosti zákazníka, které mají vliv na výkonnost podniku. Dílčím cílem článku je dát tyto faktory do souvislosti s výkonností tak, aby manažeři podniku mohli cíleným ovlivňováním těchto faktorů ovlivňovat spokojenost svých zákazníků a následně výkonnost svého podniku.
Anotace anglicky
The article’s objective is to determine the influence of customer satisfaction with a product on business performance comparing among other the product with its competition. Such factors were searched and found within the research, that influence the customers’ satisfaction and the business performance at the same time. A model was constructed explaining the influence of these specific factors on business performance. The business managers can improve their management tools based on these factors, which may result in greater business performance.
Návaznosti
MUNI/A/0799/2013, interní kód MUNázev: Řízení kvality a konkurenceschopnost podniku
Investor: Masarykova univerzita, Řízení kvality a konkurenceschopnost podniku, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 16:00