IT ve službách speciálních vzdělávacích potřeb
VOJTOVÁ, Věra. IT ve službách speciálních vzdělávacích potřeb (IT as a service for Special Needs Education). 2014. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | IT ve službách speciálních vzdělávacích potřeb |
Name in Czech | IT ve službách speciálních vzdělávacích potřeb |
Name (in English) | IT as a service for Special Needs Education |
Authors | VOJTOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution). |
Edition | 2014. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Organization of a workshop |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14410/14:00077577 |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | gramotnost; imformační technologie; dyslexie; poruchy pozornosti; přístup ke vzdělání; inkluze; kvalita života. |
Keywords in English | literacy; information technology; dyslexia; attention deficit disorder;approach to education; quality of life. |
Tags | Reviewed |
Changed by | Changed by: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Changed: 1/12/2014 11:08. |
Abstract |
---|
Interaktivní workshop zprostředkoval účastníkům výstupy z mezinárodního výzkumného projektu Literacy ve formě web portálu jako konceptu intervence ve virtuálního prostředí. Účastníci byli složeni z odborníků z praxe a z akademického prostředí a z pilotní skupiny lidí s dyslexií - budoucích uživatelů portálu. Vedlejším cílem workshopu bylo získat od účastníků data pro valdizaci portálu v rámci výzkumu. |
Abstract (in English) |
---|
An interactive workshop facilitated the outputs of the participants of the International Literacy Research project in the form of a web portal as a concept of intervention in a virtual environment. The participants were composed of experts from practice and from the academic environment and from the pilot group of people with dyslexia-the future users of the portal. The secondary objective of the workshop was to obtain data from the participants for the portal validisation in the framework of research. |
PrintDisplayed: 4/5/2024 06:00