STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana, Jiří HAVLÍČEK, Petr KUNČÍK, Lenka GUMULEC, Ondřej NAVRÁTIL, Petr KOVÁŘ, Táňa ŠEDOVÁ, Kateřina PLESNÍKOVÁ, Marta KOVÁŘOVÁ, Eva DEL RISCO KOUPOVÁ, Radka VEJRYCHOVÁ, Darina HLINKOVÁ, Jana REICHEL, Martina NOVÁKOVÁ, Veronika DROBNÁ a David MEDEK. Meziprostory. Interspaces. Zwischenräume. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013. 306 s. ISBN 978-80-210-6654-0. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Meziprostory. Interspaces. Zwischenräume
Název česky Meziprostory. Interspaces. Zwischenräume
Název anglicky Interspaces.
Autoři STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana, Jiří HAVLÍČEK, Petr KUNČÍK, Lenka GUMULEC, Ondřej NAVRÁTIL, Petr KOVÁŘ, Táňa ŠEDOVÁ, Kateřina PLESNÍKOVÁ, Marta KOVÁŘOVÁ, Eva DEL RISCO KOUPOVÁ, Radka VEJRYCHOVÁ, Darina HLINKOVÁ, Jana REICHEL, Martina NOVÁKOVÁ, Veronika DROBNÁ a David MEDEK
Vydání 1. vyd. Brno, 306 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-6654-0
Klíčová slova česky intermedialita; mezioborovost; výtvarné umění; výtvarná pedagogika; odborné výtvarné školy; vzdělávání; inovace umění a edukace
Klíčová slova anglicky intermediality; interdisciplinarity; art; art pedagogy; professional art school; education; innovation and arts education
Štítky Munipress
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 5. 5. 2016 12:22.
Anotace
Odborná kniha, na níž jsou zainteresováni zejména studenti doktorského studijního programu Výtvarná výchova – specializace v pedagogice shrnuje specifický výzkum realizovaný v rámci disertačních projektů. Metodologie výzkumu vychází převážně z kvalitativních přístupů, jako jsou reflexívní dialog, případová studie, akční výzkum. Autoři vycházeli při koncipování designu výzkumu z cílů a zaměření svých vlastních disertací. Kniha pojednává o povaze prostorů mezi nejrůznějšími teoretickými humanitními disciplínami i mezi obory praktické výtvarné činnosti, které se vztahují k otázkám prezentace a vnímání výtvarného umění a edukace. Mimo to se autoři věnují také problémům vlivu externího prostředí na utváření cílů výchovy uměním, řeší interdisciplinární přesahy zvolených dílčích témat a vliv nových médií na umělecko-pedagogickou činnost.
Anotace anglicky
Monograph on which they are involved mainly students doctoral program Art - specialization in pedagogy summarizes specific research carried out within the dissertation projects. Research methodology is based mainly on qualitative approaches, such as reflective dialogue, case studies, action research. The authors started in conceiving the design of the research objectives and focus their own dissertations. The book discusses the nature of the spaces between the various theoretical humanities disciplines and between disciplines of practical art activities, which relate to issues of presentation and perception of art and education. In addition, the authors also deal with issues of influence of the external environment on the formation of arts education goals, solve interdisciplinary overlaps selected sub-themes and the impact of new media on artistic and educational activities.
Návaznosti
MUNI/A/0928/2013, interní kód MUNázev: Výzkum analogií historických aspektů a současných inovativních tendencí v edukaci a v umění (Akronym: Trasy)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum analogií historických aspektů a současných inovativních tendencí v edukaci a v umění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 05:49