SLÁDEK, Petr, Pavel PECINA, Lucie VIKOVÁ and Jiří ŠIBOR. AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY (SELF-EVALUATION OF THE STUDY PROGRAMS TEACHER TRAINING IN VOCATIONAL SUBJECTS AND PRACTICAL TRAINING AT FACULTY OF EDUCATION OF MASARYK UNIVERSITY BRNO – HISTORY AND PERSPECTIVES). In D. Lajčin, R. Hrmo. SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE. 1st ed. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, p. 410-431. ISBN 978-80-89732-15-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY
Name in Czech AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY
Name (in English) SELF-EVALUATION OF THE STUDY PROGRAMS TEACHER TRAINING IN VOCATIONAL SUBJECTS AND PRACTICAL TRAINING AT FACULTY OF EDUCATION OF MASARYK UNIVERSITY BRNO – HISTORY AND PERSPECTIVES
Authors SLÁDEK, Petr, Pavel PECINA, Lucie VIKOVÁ and Jiří ŠIBOR.
Edition 1. vyd. Dubnica nad Váhom, SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE, p. 410-431, 22 pp. 2014.
Publisher Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-89732-15-9
Keywords (in Czech) akreditace; vzdělávání učitelů; evaluace; odborné předměty; praktické vyučování
Keywords in English accreditation; Teacher Training; Practical Training; Vocational Subjects; Evaluation
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc., učo 1617. Changed: 3/3/2015 10:16.
Abstract
Jedním z klíčových bodů pro prodlouženou akreditaci studijního programu je jeho sebehodnocení na úrovni fakulty.Příspěvek prezentuje výsledky sebehodnocení bakalářského studia Učitelství praktického vyučování a navazujícího magisterského studia Učitelství odborných předmětů studijních programů na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity.
Abstract (in English)
One of the crucial points for the prolonged study program accreditation is his self-evaluation at the faculty level. The paper presents the results of the self-evaluation of bachelor's degree Teacher Training in Practical Training and a master's degree in Teacher Training in Vocational Subjects study programs at the Faculty of Education of Masaryk University in Brno, Czech Republic.
PrintDisplayed: 10/7/2024 03:37