Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh ...
ČEŠKOVÁ, Tereza. Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje. In Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje |
Název česky | Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje |
Název anglicky | Analysis of Learning Situations Developing the Problem-solving Competence in Primary Science Instruction: a Research instrument Design |
Autoři | ČEŠKOVÁ, Tereza. |
Vydání | Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | výukové situace, kompetence k řešení problémů, přírodověda, výzkumný nástroj |
Klíčová slova anglicky | Learning Situations, Problem-solving Competence, Science, Research Instrument |
Změnil | Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 6. 3. 2015 13:58. |
Anotace |
---|
Na konferenci byl prezentován návrh výzkumného nástroje pro zkoumání učebních úloh jako jader výukových situací z hlediska rozvíjení kompetence k řešení problémů. |
Anotace anglicky |
---|
At the conference we presented a research instrument design for a research of learning tasks as cores of the learning situations in the instruction from the angle of problem-solving competence. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0813/2013, interní kód MU | Název: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2014) |
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2024 00:13