k 2014

Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje

ČEŠKOVÁ, Tereza

Basic information

Original name

Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje

Name in Czech

Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje

Name (in English)

Analysis of Learning Situations Developing the Problem-solving Competence in Primary Science Instruction: a Research instrument Design

Edition

Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, 2014

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

výukové situace, kompetence k řešení problémů, přírodověda, výzkumný nástroj

Keywords in English

Learning Situations, Problem-solving Competence, Science, Research Instrument
Změněno: 6/3/2015 13:58, Mgr. Tereza Češková, Ph.D.

Abstract

V originále

Na konferenci byl prezentován návrh výzkumného nástroje pro zkoumání učebních úloh jako jader výukových situací z hlediska rozvíjení kompetence k řešení problémů.

In English

At the conference we presented a research instrument design for a research of learning tasks as cores of the learning situations in the instruction from the angle of problem-solving competence.

Links

MUNI/A/0813/2013, interní kód MU
Name: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Acronym: KUME 2014)
Investor: Masaryk University, Category A