ŠVEC, Vlastimil, Jarmila BRADOVÁ, Hana HORKÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petra VYSTRČIL MARKOVÁ, Hana MEDVEDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Josef MORAVEC a Blanka PRAVDOVÁ. Učitel v teorii a praxi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013. 163 s. ISBN 978-80-210-6620-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitel v teorii a praxi
Název anglicky Teacher in theory and practice
Autoři ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, domácí), Jarmila BRADOVÁ (703 Slovensko, domácí), Hana HORKÁ (203 Česká republika, domácí), Jana JAŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra VYSTRČIL MARKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Hana MEDVEDOVÁ (203 Česká republika, domácí), Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Josef MORAVEC (203 Česká republika, garant, domácí) a Blanka PRAVDOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 163 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00077747
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6620-5
Klíčová slova česky učitel; praxe; výuka;
Klíčová slova anglicky teacher; practice; teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Josef Moravec, učo 237475. Změněno: 20. 2. 2015 16:51.
Anotace
Publikace se zaměřuje na vybrané teoretické a praktické aspekty profesního růstu učitelů. Profesní růst je nahlížen z hlediska znalostní a osobnostní báze studentů učitelství. Zaměřuje se nejenom na měřitelné komponenty učitelových kompetencí, ale také na skryté proměnné, jako metakognice, tacitní znalosti a studentovo pojetí výuky.
Anotace anglicky
The publication focuses on selected theoretical and practical aspects of professional development of teachers. Professional development is viewed in terms of the knowledge and personality base of student teachers. It focuses not only on measurable components of teacher competence, but also the hidden variables, such as metacognition, tacit knowledge and student's approach to teaching.
Návaznosti
MUNI/A/0714/2012, interní kód MUNázev: Učitel v teorii a praxi
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 10. 2020 00:46