PATOČKOVÁ, Radka. EFEKTIVITA VÝUKY ENERGETIKY NA ZŠ (EFFICIENCY OF ENERGETICS EDUCATION AT ELEMENTARY SCHOOLS). Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, p. 129-132, 5 pp. ISBN 978-80-261-0372-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name EFEKTIVITA VÝUKY ENERGETIKY NA ZŠ
Name in Czech EFEKTIVITA VÝUKY ENERGETIKY NA ZŠ
Name (in English) EFFICIENCY OF ENERGETICS EDUCATION AT ELEMENTARY SCHOOLS
Authors PATOČKOVÁ, Radka.
odborný garant práce.
Edition 1. vyd. Plzeň, Olympiáda techniky Plzeň 2014, p. 129-132, 5 pp. 2014.
Publisher Západočeská univerzita v Plzni
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-261-0372-1
Keywords (in Czech) energetika; výuka; základní škola
Keywords in English energetics; education; basic school
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Changed: 25/3/2015 08:42.
Abstract
Diplomová práce „Efektivita výuky energetiky na ZŠ“ usiluje o postihnutí současné situace výuky energetiky na základních školách. Věnuje se tvorbě pracovních listů, navazujících na výukovou oporu zpracovanou v rámci bakalářské práce a mapuje znalosti žáků v této oblasti. Výzkum je zaměřen na srovnání znalostí žáků před a po prezentaci inovovaných výukových materiálů.
Abstract (in English)
The Thesis „Efficiency of Energetics education at elementary schools“ tries to cover current situation of energetics education at elementary schools. The Thesis includes worksheets related to educational support prepared in the bachelor thesis and explores student´s knowledge in this area. The research is focused on the comparison of students' knowledge before and after the presentation of innovative teaching materials.
PrintDisplayed: 17/7/2024 09:08