Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1214871, author = {Sedláček, Martin}, booktitle = {Konference České asociace pedagogického výzkumu 2014 v Olomouci, Olomouc, 8-10. 9. 2014}, keywords = {educational communication; learning results; survey; multiple regression}, language = {cze}, title = {Charakteristiky výukové komunikace a jejich vliv na žákovské učení}, url = {http://www.capvolomouc.cz/hlavni-menu/sekce/sekce-6/}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1214871 AU - Sedláček, Martin PY - 2014 TI - Charakteristiky výukové komunikace a jejich vliv na žákovské učení KW - educational communication KW - learning results KW - survey KW - multiple regression UR - http://www.capvolomouc.cz/hlavni-menu/sekce/sekce-6/ N2 - V příspěvku představujeme dílčí výsledky z výzkumného projektu „Učitel a žáci v dialogickém vyučování“ (GA 13-23578S). Na základě empirickým dat sledujeme vztah mezi učením žáků a vybranými charakteristikami výukové komunikace. Příspěvek vychází z dat kvantitativní fáze projektu. Ta byla založena na dotazníkovém šetření, populaci tvořili žáci druhého stupně ZŠ v Jihomoravském kraji. Výzkumný vzorek se skládá z 256 žáků 16 tříd. Dotazník se skládal z 50 položek zaměřených na vnímání různých charakteristik výuky a percepci učení. Dotazník byl konstruován na základě předvýzkumu a s oporou o zahraniční měřící nástroje (Chesebro, McCroskey, 2000). V příspěvku představuje hlavní výsledky analýz dotazníkových dat. Pozornost nejprve věnujeme klíčovým charakteristikám výukové komunikace, které vzešly z faktorové analýzy. Důraz následně klademe na otázku, jak tyto faktory souvisejí s žákovským učením v kognitivní i afektivní dimenzi. ER -
SEDLÁČEK, Martin. Charakteristiky výukové komunikace a jejich vliv na žákovské učení (Factors of educational communication and their impact on pupil learning). In \textit{Konference České asociace pedagogického výzkumu 2014 v Olomouci, Olomouc, 8-10. 9. 2014}. 2014.
|