CÍDLOVÁ, Hana a Petra PAZOUROVÁ. Zmínky o historii chemie v učebnicích chemie: opravdu motivují? Komenský. Masarykova univerzita, roč. 139, č. 2, s. 17-22. ISSN 0323-0449. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zmínky o historii chemie v učebnicích chemie: opravdu motivují?
Název anglicky Mentions about chemistry in chemistry textbooks: do they really motivate?
Autoři CÍDLOVÁ, Hana a Petra PAZOUROVÁ.
Vydání Komenský, Masarykova univerzita, 2014, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky chemistry history textbook motivation text
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr., učo 761. Změněno: 18. 3. 2015 12:05.
Anotace
Výsledky dotazníkového šetření provedeného mezi žáky 2. stupně základních škol, zaměřeného na řešení otázky, které vlastnosti textů o historii chemie působí na žáky motivačně. Bylo zjištěno, že k hlavním aspektům ovlivňujícím motivační náboj patří délka textu a jeho odborná srozumitelnost.
Anotace anglicky
The results of a survey that was carried out among pupils of lower secondary school. The aim of the survey was to find out which features of texts about history of chemistry do act as means of motivation on pupils. It was found that the main aspects influencing the motivational charge of the texts are the length of the text and its professional comprehensibility.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:34