Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1216733, author = {Jílková, Anna}, address = {Brno}, booktitle = {PRAKTICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V SOCIÁLNÍ PRÁCI OPTIKOU KONCEPTU RESILIENCE}, edition = {1.}, editor = {Monika Punová, Jitka Navrátilová}, keywords = {resilience, practice coordinator, protective factors, risk factors, students}, howpublished = {tištěná verze "print"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7337-1}, pages = {145-158}, publisher = {Centrum praktických a evaluačních studií, Masarykova univerzita}, title = {Role koordinátora praxí při podpoře resilience ve vzdělávání studentů}, year = {2014} }
TY - CHAP ID - 1216733 AU - Jílková, Anna PY - 2014 TI - Role koordinátora praxí při podpoře resilience ve vzdělávání studentů PB - Centrum praktických a evaluačních studií, Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021073371 KW - resilience, practice coordinator, protective factors, risk factors, students N2 - Studenti sociální práce jsou v průběhu jejich studia ovlivněni mnoha faktory. Tyto faktory jim mohou pomoci zvládat obtíže v praxi v budoucnu, nebo mohou naopak bránit jejich úspěšnému zvládnutí. Tyto faktory mohou být uspořádány na základě sociálně ekologického přístupu do několika úrovní - mikroúroveň - student praxi, mezzoúroveň - organizace poskytující praxi a škola, a na makro úrovni jsou to zejména vzdělávací standardy. Cílem této práce bylo zvážit to, jak může koordinátor praxí přispět ke zvýšení odolnosti studentů pomocí těchto faktorů. Koordinátor praxí je osoba, která má na starosti administrativní a provozní záležitosti týkající se výkonu praxe studentů. Jeho největší potenciál spatřuji zejména v prevenci stresu, strachu, nejistot a komplikací studentů během výkonu jejich praxe. ER -
JÍLKOVÁ, Anna. Role koordinátora praxí při podpoře resilience ve vzdělávání studentů (ROLE OF PRACTICE COORDINATOR IN PROMOTING RESILIENCE IN EDUCATION OF STUDENTS). In Monika Punová, Jitka Navrátilová. \textit{PRAKTICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V~SOCIÁLNÍ PRÁCI OPTIKOU KONCEPTU RESILIENCE}. 1st ed. Brno: Centrum praktických a~evaluačních studií, Masarykova univerzita, 2014, p.~145-158. ISBN~978-80-210-7337-1.
|