Informační systém MU
DURNOVÁ, Helena a Milena VAŇUROVÁ. Příprava stimulačně obohacujících aktivit pro nadané děti. In Martina Uhlířová. Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace. první. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2014, s. 58-62. ISBN 978-80-244-4062-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příprava stimulačně obohacujících aktivit pro nadané děti
Název česky Příprava stimulačně obohacujících aktivit pro nadané děti
Název anglicky Preparation of stimulation and enrichment activities for gifted children
Autoři DURNOVÁ, Helena (203 Česká republika, domácí) a Milena VAŇUROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Olomouc, Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace, od s. 58-62, 5 s. 2014.
Nakladatel Univerzita Palackého Olomouc
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00078387
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-4062-0
ISSN 0862-9765
Klíčová slova česky matematicky nadaný žák; vyučování matematice na 1. stupni ZŠ; nestandardní matematické úlohy
Klíčová slova anglicky mathematically talented pupil; teaching mathematics in primary school; nonstandard mathematicak tasks
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Helena Durnová, Ph.D., učo 2917. Změněno: 31. 3. 2015 11:12.
Anotace
Pro práci s nadanými žáky potřebují učitelé dostatek materiálů, pomocí kterých mohou mimořádně nadané žáky motivovat a rozvíjet jejich talent. V matematice jde především o úlohy netypické, myšlenkově náročnější, které se zpravidla nedají řešit naučenými postupy. V příspěvku shrnujeme poznatky získané při přípravě pracovních listů pro stimulačně obohacující aktivity určené pro nadané žáky v rámci řešení projektu Centrum MU pro rozvoj nadaných dětí v Jihomoravském kraji.
Anotace anglicky
When working with talented pupils, teachers need to have enough material that they could use for the motivation of exceptionally talented pupils and for the development of their talent. In mathematics, these are especially tasks that are not typical, are intellectually demanding, and often cannot be solved by standard methods. In the contribution, we sum up our experiences from the preparation of work sheets for stimulation and enrichment activities for gifted pupils within the framework of the project Masaryk University Centre for talented pupils in the South-Moravian region.
Zobrazeno: 7. 10. 2024 01:16