D 2014

Tablet v práci učitele

SUDICKÝ, Petr and Veronika NENIČKOVÁ

Basic information

Original name

Tablet v práci učitele

Name (in English)

Tablet in Teachers' Practice

Authors

SUDICKÝ, Petr (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Veronika NENIČKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

Nové Město na Moravě, Počítač ve škole 2014 : 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků, p. nestránkováno, 4 pp. 2014

Publisher

Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

References:

URL

RIV identification code

RIV/00216224:14210/14:00101913

Organization unit

Faculty of Arts

ISBN

978-80-905765-1-3

Keywords (in Czech)

e-learning; mobilní technologie

Keywords in English

e-learning; mobile technologies

Tags

e-learning, m-learning, RIV - zkontrolováno, rivok
Změněno: 12/4/2019 10:04, Mgr. Pavel Pilch, Ph.D.

Abstract

ORIG EN

V originále

Tento příspěvek si klade za cíl nastínit škálu možností, které tablet nabízí specificky pro praxi učitele. Jak ukážeme, je škála těchto možností značně široká a tablet je možné efektivně využít v celé řadě situací, které přináší učitelská praxe - od organizace času a práce, přes správu a uchovávání studijních podkladů až po pokročilé možnosti prezentace učiva a tvorby interaktivních studijních materiálů.

In English

This paper aims to outline a variety of possible uses which the tablet presents for teaching practice. As will be shown, such uses are quite plentiful and the tablet can be applied in situation ranging from work and time organisation to files management to advanced means of creating and presenting interactive study materials.
Displayed: 3/11/2024 06:03