ŠVEC, Vlastimil, Jana KRÁTKÁ, Kateřina CÁSKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petr KOUBEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan NEHYBA, Blanka PRAVDOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Znalostní báze učitelství. Brno: Masarykova univerzita, 2014. 111 s. XX. ISBN 978-80-210-7605-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Znalostní báze učitelství
Název česky Znalostní báze učitelství
Název anglicky The knowledge base of teaching
Autoři ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, domácí), Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina CÁSKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jitka JAKEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jana JAŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr KOUBEK (203 Česká republika, domácí), Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan NEHYBA (203 Česká republika, domácí), Blanka PRAVDOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr SVOJANOVSKÝ (203 Česká republika, domácí), Barbora ŠIMŮNKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petra VYSTRČIL MARKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, 111 s. XX, 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00078562
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-7605-1
Klíčová slova česky učitel; znalost; výzkum; reflexe; subjektivní teorie
Klíčová slova anglicky teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 20. 1. 2015 19:26.
Anotace
Znalostní báze a její reflexe je hlavním zdrojem utváření a rozvíjení učitelovy profesionality. Tato publikace se v devíti kapitolách zaměřuje na znalosti pedagogické a oborově didaktické. Tato výzkumná monografie vychází z dynamického pojetí znalostí, které umožňuje hlouběji pronikat do procesu jejich osvojování.
Anotace anglicky
The knowledge base and its reflection is the main source of the formation and development of teacher professionalism. In nine chapters, this publication focuses on pedagogical knowledge and didactic knowledge. This research monograph is based on the dynamic concept of knowledge that enables deeper understanding of their learning process.
Návaznosti
MUNI/A/0926/2013, interní kód MUNázev: Znalostní báze učitelství a její reflexe
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 31. 10. 2020 09:49