p 2014

Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele

GULOVÁ, Lenka

Basic information

Original name

Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele

Authors

Edition

Implementace předmětu Sociální komunikace se žákem (Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách), Univezita Tarase Ševčenka, 2014

Other information

Language

Ukrainian

Type of outcome

Vyžádané přednášky

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Ukraine

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

Sociálně znevýhodněné skupiny aktivizace kultura žák učitel doučovatel komunikace reflexní deník pedagogická praxe
Změněno: 25/1/2015 12:55, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Abstract

V originále

Přednáška byla určena studentům a učitelům Filozofické fakulty Univerzity Tarase Ševčenka. Byl zde představen program Aktivního doučování v prostředí sociálně znevýhodněných rodin. Dalšími tématy byla práce s žákem v rodinném prostředí, didaktické metody uplatňované v aktivizaci, komunikace s učitelem prostřednictvím reflexního deníku. V návaznosti na přednášku byl na fakultě vytvořen volitelný předmět zaměřený na aktivní doučování, který si studenti mohou zaregistrovat. Předmět se nazývá Sociální komunikace se žákem.

Links

MUNI/A/0741/2012, interní kód MU
Name: Výzkumná šetření zaměřená na sociálně znevýhodněné skupiny (Acronym: ROMCIZ)
Investor: Masaryk University, Category A