Detailed Information on Publication Record
2014
Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele
GULOVÁ, LenkaBasic information
Original name
Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele
Authors
Edition
Implementace předmětu Sociální komunikace se žákem (Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách), Univezita Tarase Ševčenka, 2014
Other information
Language
Ukrainian
Type of outcome
Vyžádané přednášky
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Ukraine
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
Sociálně znevýhodněné skupiny aktivizace kultura žák učitel doučovatel komunikace reflexní deník pedagogická praxe
Změněno: 25/1/2015 12:55, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
Abstract
V originále
Přednáška byla určena studentům a učitelům Filozofické fakulty Univerzity Tarase Ševčenka. Byl zde představen program Aktivního doučování v prostředí sociálně znevýhodněných rodin. Dalšími tématy byla práce s žákem v rodinném prostředí, didaktické metody uplatňované v aktivizaci, komunikace s učitelem prostřednictvím reflexního deníku. V návaznosti na přednášku byl na fakultě vytvořen volitelný předmět zaměřený na aktivní doučování, který si studenti mohou zaregistrovat. Předmět se nazývá Sociální komunikace se žákem.
Links
MUNI/A/0741/2012, interní kód MU |
|