GULOVÁ, Lenka. Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele. In Implementace předmětu Sociální komunikace se žákem (Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách), Univezita Tarase Ševčenka. 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele
Authors GULOVÁ, Lenka.
Edition Implementace předmětu Sociální komunikace se žákem (Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách), Univezita Tarase Ševčenka, 2014.
Other information
Original language Ukrainian
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Ukraine
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Sociálně znevýhodněné skupiny aktivizace kultura žák učitel doučovatel komunikace reflexní deník pedagogická praxe
Changed by Changed by: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Changed: 25/1/2015 12:55.
Abstract
Přednáška byla určena studentům a učitelům Filozofické fakulty Univerzity Tarase Ševčenka. Byl zde představen program Aktivního doučování v prostředí sociálně znevýhodněných rodin. Dalšími tématy byla práce s žákem v rodinném prostředí, didaktické metody uplatňované v aktivizaci, komunikace s učitelem prostřednictvím reflexního deníku. V návaznosti na přednášku byl na fakultě vytvořen volitelný předmět zaměřený na aktivní doučování, který si studenti mohou zaregistrovat. Předmět se nazývá Sociální komunikace se žákem.
Links
MUNI/A/0741/2012, interní kód MUName: Výzkumná šetření zaměřená na sociálně znevýhodněné skupiny (Acronym: ROMCIZ)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 24/4/2024 16:48